Sypiący sie climatronic? Mrugający wyświetlacz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mebluk1
    Classic
    • 2009
    • 17

    Sypiący sie climatronic? Mrugający wyświetlacz

    Zamieszczone przez AndiT
    Ciezko jezdzic na fabrycznych nastawach jak sie juz raz przeszlo na czarna strone mocy.
    W zasadzie to nie pamietam juz co to jest seria, w kazdym aucie mialem grzebane, ale nie ukrywam ze pamietam czasy smigania JETTA w dieslu z calymi 54 koniami mechanicznymi.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Chyba ostatnie.
    Jak sprawuje sie sprzeglo biorac pod uwage zamontowanie szpery oraz mocne parametry (244KM/457Nm) samochodu. Sprzeglo masz seryjne czy zmieniales?
    Generalnie czy daje rade przeniesc caly moment, bo gdzies widzialem i czytalem o tym ze np BMN ma problem ze sprzeglem powyzej 440Nm?
    Pytam sie, gdyz jesli wszystko pojdzie po mojej mysli to mam w planach cos mocnego stad tez szukam teraz zdrowego (BMNa) lub jesli nie bede mogl znalezc to pojde w strone (AWXa) ewentualnie w ostatecznosci cos z hondy 2.2 icdti do podciagniecia na 200KM.
    Ze sprzeglem nie mialem ani razu problemu (70kkm przejechane).
  • drache91
    Classic
    • 2007
    • 29

    #2
    Sypiący sie climatronic? Mrugający wyświetlacz

    Witam,mam chyba jakąś awarie climatronika,wcześniej przy włączonym zapłonie słychać było chyba ustawianie sie klap przez pare sekund a dopiero zaczeło dmuchać ,teraz wszystkie cyfry przy właczonym zapłonie mrugają na wyświetlaczu przez 20 sekund i też słychać jakieś ustawianie się za schowkiem a dopiero potem zapodaje powietrze.Mam pytanie,gdzie najlepiej udać się i co może być przyczyną bo nie wyobrażam sobie jazdy w zimie bez ogrzewania

    Komentarz

    • szpal
      Drive
      • 2005
      • 88

      #3
      Mruganie sygnalizuje jakiś poważny błąd w układzie climatronica.
      Zrób test układu: wyłączony zapłon, wciskasz i przytrzymujesz jednocześnie "obieg wewnętrzny"i ECONO", włączasz zapłon.
      Climatronic zaczyna swój test, trwa on ok.30 sek.
      Po zakończeniu testu wyświetli się pierwszy kod usterki, przyciskiem "temp+"lub"temp-" przechodzisz do odczytania następnego kodu, po ostatnim kodzie wyświetli się "000", Wciskając i przytrzymując "ECONO" możesz skasować zapamiętane błędy.
      Co oznaczają kody było na forum w dziale porady: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51
      Jeżeli układ nie wykryje żadnych błędów to wyświetli się "444".
      Proponuję przeprowadzić test, wykasować kody błędów (czasami może być jakiś sporadyczny błąd który gdzieś kiedyś został zapamiętany), przeprowadzić ponownie test, wtedy będziesz miał aktualne kody błędów.
      Octavia 00' 1,9 TDI SLX

      Komentarz

      • drache91
        Classic
        • 2007
        • 29

        #4
        Mam bląd 444 00 -jak odszukać tego znaczenia?

        Wyswiletlił mi się bląd 444 00 co to oznacza? pomoze ktoś?

        Komentarz

        • hugojugo
          Drive
          • 2005
          • 74

          #5
          Chlopie czytasz wogóle co inni piszą - przeczytaj post wyżej - CAŁY !!!!!!! a potem zadaj pytanie....
          octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

          Komentarz

          • drache91
            Classic
            • 2007
            • 29

            #6
            Dzięki kolego Szpal,pomogło a i sorry zę nie przeczytałem do konca

            Komentarz

            Pracuję...